torsdag 16 juli 2009

Aggro!!!

Allvarligt! Jag HATAR vårt hus! Det kommer aldrig bli färdigt, FÖNSTER kommer det att bli utan, någon tomt lär jag aldrig få...
Ja, vi har gjort en del redan och det kan kännas som att man är en bit påväg, men icke! Dessutom är jag tydligen latmasken i förhållandet eftersom alla pikar mej konstant för saker jag inte gör, som fönsterna tex. Christopher däremot är ju en gudagåva som är sjukt duktig, och det är han! Det säger jag inget om, men... meeeeeeeeeeeen, jag har oxå gjort saker! Hela sommaren har jag förutom att jävlas med fönsterna servat honom och skickat grejjer och plockat, men det syns ju inte så det har inte hänt!?

Nu är jag så less så jag kräks! Inatt låg jag klarvaken tills efter 3 med ångest för allt jag tydligen inte gör... men jag försöker!! Jag har aldrig gjort detta förr, inte Christopher heller men det känns ändå som att han ligger steget före... Det är fan ingen lek!

Igår och idag har jag kört buskar och kvistar på tippen, lastat på och av samt spännt fast skiten så gott jag kunnat på vagnen med dessa förbannade spännband, men vad få jag för det? INGET!!!

2 kommentarer:

äkäj sa...

sudda bort de där dumma tankarna nu och ta åt dig när puckon som jag blir helt impad av allt du kan istället...som bröstlister, öppna färgburkar och ens fatta hur ett spännband funkar tex...De andra e ju bara skitsnack och det vet du!

Anonym sa...

Hej!

Mitt namn är Sassa, och jag jobbar med casting för ett inredningsprogram med Simon & Tomas.
Jag sitter och kikar lite på bloggar nu efter objekt till programmet. Vart bor ni i landet?
Objekten som deltar i programmet kan vara allt ifrån att de behöver en uppiffning till att de behöver riva en vägg.
Vi står för kostnaden, och ni för njutningen!
Hör av dig om det känns aktuellt på sassa.zarour@strix.se.

Vänligen, Sassa