tisdag 14 juli 2009

Dagens outfit

har ju aldig varit min grejj, så någon sådan kommer ni inte få heller (jag bor i arbetskläder) däremot har jag fixat outfit till Christopher inför 80-talsfesten den 25:e, det är egentligen bara en reserv outfit ifall Christopher inte fixar någon egen, men det antar jag att han inte gör så jag gjorde slag i saken idag... Han kommer väldigt oväntat se ut som en dansbandsduuude... Kan ju bero på att jag hämtat kläderna hos mamma och pappa och det är pappas gamla orkesterklädsel :)
Jag längtar sjukt mycket till festen nu, mest för att få ta på sej kläderna och "snygga till sej", jag har enligt mej själv en fantastisk outfit och kommer nog glänsa :D
Nåväl, bilder kommer väl efter festen... nu ska jag ut och röjja på gården, inte för att det kommer se bättre ut men :/ *less*

Inga kommentarer: