onsdag 22 juli 2009

Bebis!

Inget går upp emot lukten av en nyfödd, tja, kanske inte en helt nyfödd då kanske de inte luktar så smarrigt, men när de är tvättade och goa! Grattis Magnus och Alex som fick en liten Meja igår efter en 13 minuters förlossning :D
Va nyss på BB och luktade, klämde och kände lite... Mitt i allt mys ringde min telefon, och självklart var det en försäljare av något slag och gissa om han blev paff när jag förklarade att jag inte hade tid eftersom jag va på BB :) Jag glömde säga att det inte var jag som fött och han blev minst sagt ställd, hihi...

Nu ska jag förbereda inför festen på lördag, längtar som fan, nu ska jag göra lite plakat :)

Solen skiner by the way, fast nu anser jag att det i princip är höst så jag håller mej inne med gott samvete :)

3 kommentarer:

Emma sa...

aaw, mysigt att gosa bebis... myys :)

Paulina sa...

Det får du oxå snart göra :)

ak sa...

weeeiii! fan vad kul det ska bli!! slår en pling i mörest när ja sitter på tåget! och. ja bebis är oxå trevligt:) haha.