onsdag 8 juli 2009

M.J

Ja, jag hade verkligen tänkt att hålla mej utan för allt Michael J snack, men nu kan jag inte hålla mej längre! Såg på minnesstunden igår, och plötsligt insåg jag att tårarna var påväg, varför!?
För att jg älskade the king of pop? För att musiken är så fantastisk? För att han var en god människa?! Nej, jag vet faktiskt inte varför jag höll på att fälla krokodiltårar... Det var väl en ganska fin cermoni, även om jag ibland ansåg att det nästan var makabert... Och på slutet när syskonen höll tal så vart det ju lite blödigt förståss, och när dottern tog till orda var det riktigt nära tills dess att jag börja fundera, och blev skeptisk "The best dad in the world" Hmm... Det är det ju möjligt att han var... i hennes värld...
Huruvida Michael var pedofil eller inte kan jag inte avgöra, antagligen var han det inte, men han betalade ju faktiskt en sådär 100 miljoner i skadestånd/tystnadspeng till pojken som anklagade honom....

Jag tycker iaf att det är intressant hur han gick från ett freak till ett helgon över en natt, även i media... Ja, det tycker jag...

Ne, nu ska jag ut och snickra...

Inga kommentarer: