måndag 6 juli 2009

världelös uppdatering...

Senaste veckan har jag varit en usel bloggare, och jag ska aldrig mer gnälla på andra som inte uppdaterar, inte ens på dej Sandra :)
Vi var i Töllsjö, Bollebygd, borås förra helgen, kanonmysigt och massa massa värme...
Veckan som varit har endast gått ut på att renovera, i den mån det varit möjligt i värmen, uppenbarligen kan det vara föööör varmt... men man får ju inte klaga så det är väl bara till å acceptera att vi ligger efter brutalt i planeringen, framsidan är dock färdig och den ser ut såhär:

Färgsättningen är fortfarande ett frågetecken och vi vet fan inte vad vi ska göra... kanske blir det helt simpelt grått och vitt, lessnar man kan man ju hotta till det lite med färg på fönster eller knutar... men som sagt, vi vet inte ännu...

Angående tomten så börjar jag ge med mej på Christophers förslag att asfaltera hela skiten, allt för att slippa gräset, måste även övertala grannarna att göra samma sak, fy fan va jag hatar gräs, näsan har varit en näsa från helvetet i över en vecka nu, det forsar snor och att känna lukt och andas med den har jag gett upp för länge sedan... Ska till läkaren idag och kan han inte erbjuda nåt riktigt starkt och frätande så ska jag be om att få amputera skiten!

Ne, nu ska jag skrapa och måla, skrapa och måla, skrapa och måla, skra.... ja, ni förstår...
Hej!

3 kommentarer:

Emma sa...

OJ, vad fint det lär bli :) duktiga ni är!

Paulina sa...

ja, ett litet lyft får man väl iaf säga att det blir ;)

Malin Desireé sa...

Vad fiint ni får det :D Verkligen skillnad.