torsdag 11 februari 2010

Gah!

Så slog saknaden till! Som en käftsmäll, trodde faktiskt att jag skulle vara tapper några dagar till, men icke, jag är vek...
Allt är tråkigt, ingen att tracka, ingen att resonera med, ingen att bråka med, ingen att mysa med, INGEN! Och det är två veckor kvar innan han kommer hem! :(
Igår ringde han iaf, strålade sol och 25 grader varmt... Jaha! Men ingen bagage än så jag misstänker att jag inte vill träffa han nu ändå ;)

Idag har jag varit och simmat, skittråkigt och trångt, det borde vara en speciell bana för glidsimmare... Nåväl, mitt hyffsat sunda liv har hållt i sej sen i söndags nu... Mmm, den du Anna! :)

Äch, nu sk ajag snart gå och lägga mej i den enorma och sjukt stora sängen, även om Bosse och Klasse är ganska duktiga på att fylla tomrummet :)

1 kommentar:

dino sa...

dino hjärat nästan brister av stolthet!!! =) Men, det är sant, julen är slut och då ska julgranen ut!..hihi...Om jag ska använda dina termer... All träning är bra träning, så keep it up;)