fredag 12 februari 2010

kanon...

Mailade stockholms universitets studentkår nyss eftersom jag behöver ett intyg på att jag betalat kåravgiften där de år jag läste där, va in på hemsidan och fick adresen. Mailade. Fick nyss ett svar: "Hej! Ditt meddelende är viktigt för oss därför vill vi meddela dig om att denna adress inte längre är giltig, följ nedanstående länk så hittar du vår nuvarande adress." Okej tänkte jag, shit happens och klickade på länken... "Sidan är inte längre aktuell" Nähänä, men så lämpligt... Så viktigt var mitt meddelande... Grr...

Fredag... lonely fredag... Tror jag ska gå upp till mamma och pappa och bli bjuden på en grogg och kolla let's dance, eller nåt...
Kom nyss hem från badhuset, gymmade 1 timme (Dino!) Bastade och duscha, så nu behöver jag inte elda idag heller... Jag kommer nog fan inte elda nåt innna Christopher kommer hem igen ;)

Ne men... trevlig helg!

Inga kommentarer: