söndag 7 februari 2010

Gårdagen gick över förväntningarna, visst blev jag full och visst var jag trött men kul hade jag!
Är dock riktigt tråkigt här hemma nu när Christopher inte är hemma och det finns en överhängande risk om att jag kommer at tjata ihjäl er om det de närmsta veckorna, men 2½ vecka är lääänge att vara ensam!
Fick medelande imorse om att han var på båten som de ska jobba på, och självklart har hans bagage kommit bort i flygningarna, såklart! Stackarn, nu är han på båten med ett par kallingar i ombyte och ett par arbetsbyxor :( Men men, med lite tur får han tillbaka väskan snart.

Strålande solsken har det varit idag och eftersom jag vaknade hyffsat pigg så orkade jag tom. ta mej ut på en prommis en sväng, skööönt, sen gick jag upp till mamma och vi gick och käkade på Charlies... Fint ;)

Nä, här ska eldas!

Inga kommentarer: