måndag 15 februari 2010

Mä!

Tydligen måste jag lägga av med träningen, jag verkar tyna bort!
Igår trodde jag att jag var ignorerad, men imorse fick jag bekräftat att jag är osynlig!

Låg och drog mej lite för länge i sängen som vanligt och hörde ett bekant ljud utanför, SOPBILEN! (Hade självklart missat att ställa ut tunnan) Upp med ett ryck, ner med fötterna i tofflorna och ut i pyamas, vinkade till sopbilen och kastade mej efter tunnan... Men han åkte förbi!! Och då känner jag att om han inte ens lägger märke till mej iklädd pyamasbyxor, linne och tofflor, med håret att alla håll och andan i halsen, ja, då måste jag ha tynat bort... och det bara efter en vecka... Jag ska helt klart skriva en dietbok och bli rik!

5 kommentarer:

Åsa sa...

Du har rätt. Jag ser dig inte!

Paulina sa...

Så jäkla läskigt är det! Tur att det är fettisdag imorgon så man kan äta upp sej lite :)

Åsa sa...

Ja, ingen vet hur det annars skulle sluta.

Anonym sa...

MEEEN. Har du försvunnit på riktigt eller vad är det som händer?!?:)

Anonym sa...

Och. ja de var från dino det sista oroliga ja...:)