lördag 6 februari 2010

Trötter...

Klev upp 03.40 imorse, bäddade i baksätet på bilen, sov möjligtvis en liten sväng, släppte av Christopher på Arlanda och pussades hejdå för 2½ vecka, satte mej i bilen och åkte till Anna i Uppsala, slängde mej på soffan och fastnade i tv:n. Kollade på dr Phil, och nu har jag bestämmt mej, han är dum i huvudet! Men jag orkar inte gå in på varför, han bara är det!
Nu har jag tjatat upp Anna för jag har slut på tidsfördriv, sova tycks inte vara aktuellt...
Nu ska jag få liv i henne på riktigt sen ska vi iväg och äta frulle, antagligen två korvar på IKEA och sen styr vi mot Iggesota! Väl hemma ska jag städa och fixa tårta eftersom jag ska ha examenskalas idag, sen kommer det gäster och ikväll ska jag pimpla vin och gå på krogen... Återstår och se i vilket skick jag är ikväll :/

Nåväl, jag ska vila i Thailand, även om det är alldeles för långt fram i tiden, hur kommer det sej att vi bokade resan så långt fram i tiden?!

Inga kommentarer: