onsdag 3 februari 2010

Hmm...

Jäkla glidare man bor med!! Nu är han i sthlm för att skruva, så ringer han nu glad i hågen efter ett antal öl,
"Lorenz (eller vad han nu hette) ville bjuda ut oss på middag så nu är vi på krogen..."
-Jasså, det var ju trevligt
"Ja, jag ville ju helst åka hem ja med man måste ju följa med när han bjuder...."
-Klart att du måste det
"Vet förresten inte hur jag ska komma till arlanda på lördag heller..." *Fiska fiska*
-Jag kanske kan köra
"Kan du! Det vore ju kanon!"
Så nu är han i Sthlm och dricker öl, kommer hem imorgon och på lördag ska jag köra ner han till Arlande kl 4 på morgonen, sen tycker han att jag ska vara tacksam för att han bjuder på fickpengarna i Thailand, Hm!

Har iaf planerat tatuering som ska införskaffas när vi är i Thailand oxå, jag ska skriva EGO på foten, något Christopher uppmuntrade eftersom han mer än väl höll med mej i den tanken :P

Nä, nu ska jag tracka Dino per telefon och se om hon vill sällskapa med mej på lördagmorgon så att hon kan fira med mej på kvällen :)

Inga kommentarer: