torsdag 18 februari 2010

Kajsavarg-mat

Vill bara inleda med att berätta att Klasse just nu står mitt på bordet, med hela huvudet nerpressat i enn glas och lapar mlöjkslatten jag precis lämnade... Mmm...
Nåväl, min mage är inte riktigt på humör, misstänker att vaccinet jag drack igår spökar lite med mej... Dessvärre dyker ju hungerkänslorna upp ändå så jag slängde ihop pasta och en pastasås som jag faktiskt kan rekomendera, om du gillar spenat och ädelost. Ingredienser? Well, spenat, ädelost, salt och peppar :) Så enkelt att det kan vara värt att laga mat när man är ensam... Idag är för övrigt första dagen jag lagar mat sen Christopher åkte :)

Imorgon bär det av på kryssning med Mamma, Moster och Gay... Ska bli lite kul, och antagligen även rätt annorlunda, bara magen rätar till sej, annars blir det nog väldigt annorlunda ;)

Annars då?
Nja, du vet, sysslar med det vanliga, äter, jobbar, tränar(!) och sover, händer inte så fasligt mycket, återkommer efter helgen så kanske jag har något smaskigt att berätta :)

1 kommentar:

madde sa...

vad duktig du e som har börjat träna! jag har nu bantat i 2 veckor och jag misstänker att marcus lämnar mej om jag inte klart snart... humöret är.... öh... oregelbundet? ;) tänkte att ja skulle börja träna oxå, men vi har ju snö här så de går inte! (västlänningar vistas inte ute i vinterväglag varken med hjul eller skor) börjar ni räkna ner till thailand nu eller? måttligt avundsjuk e ja på er..... KRAMIZ