tisdag 9 februari 2010

ostoppbar!

Är tydligen vad jag är när det kommer till inköp och oväntade handlingar! Idag åkte jag och köpte gym/badkort på badhuset, och nu till det värsta, jag nyttjade kortet direkt med 45 minuters tafatta försök till träning! :O
Har ingen träningsvärk efter skidåkningen igår alls, vilket bara ytterligare bekräftar och förtydligar min oförmåga att ta mej fram... Räknar inte med träningavärk imorgon heller men jag har iaf försökt! Dessutom har jag insett en ytterligare finess med kortet, man kan duscha där! Vilket innebär mindre eldning för min del! Jag kommer antagligen inte elda mer innan Christopher kommer hem utan duscha på gymmet och klä mej väldigt varmt här hemma istället :)

Just nu har jag lite tråkigt, funderar faktiskt på att städa, men det vore bara för mycket så antagligen slänger jag omkull mej framför tv:n snart...

Sooooooo looooong!

Inga kommentarer: