onsdag 13 april 2011

Dag 6

Igår ringde Christopher, dom ligger bra till men har det "föööör varmt" *grr* Han sa att han saknade oss jättemycket, men jag tror att oss betyder Olle mest för det var han som gällde hela samtalet ;)

Imorse kom svärmor hit, jag har nog världens bästa svärmor- Hon kom hit imorse efter att ha jobbat natt, tog med sej Olle på promenad så att jag kunde måla i fred. När dom kom tillbara 1½ timme senare hade hon köpt blöjor och ersättning till Olle, och jag fick en HT :)
Så nu är ena hallen färdig, med tanke på hur snabbt den gick känner jag mej inte ett dugg stressad och tog ledigt resten av dagen :)
Nu står en lasagne (med succini istället för plattor) i ugnen och sen ska vi in till stan och hälsa på Agneta, Bosse och Matilda- och jag tänker smita ner på stan och sola, shit man ser snart rakt igenom mej! :O

Hej!

1 kommentar:

Malin Viklund sa...

Men vilken snäll svärmor du har :D När man har det känns det så perfekt i ett förhållande :)