måndag 11 april 2011

Känner mej bra!

Just nu känner jag mej ganska grym...
*Jag har fixat 4 dagar och nätter ensam utan att bryta ihop och det är faktiskt inga större problem.
*Jag har hållt dieten utan att fuska alls sen i torsdags, så länge har jag aldrig lyckats förr :) Kanske verkar lite men nu är det mej det handlar om ;)
*Jag anmälde mej nyss som blodgivare trots att jag är sanslöst nålrädd! Känns som att det gör mej till en lite bättre människa, kanske kan det väga upp nåt mindre bra jag gjort genom åren ;)
* Det känns som att jag faktiskt kommer att slutföra hall-projetet, har gjort allt tråkgöra nu och det är "bara" själva målningen kvar...

Jaa, lite morgonskryt ;) Have a nice day, I will :)

1 kommentar:

Elin sa...

Kör hårt för fan, fjärde dagen var jobbigast för mig sen flöt det på rätt bra. Sockertorsk som jag var hade jag huvudvärk i 10 dagar men sen dess har det inte varit några som helst problem. Det är ju ingen konst att hålla sig borta när man inte har nåt sockersug...