onsdag 20 april 2011

Tjollahopp!

Idag var planen att färdigställa hallen och åka till stan för att byta en klänning... Men så passade jag på att ringa Bodde (tatueraren i stan) för att se hur det såg ut för honom med tider, snubben i sthlm saknade tydligen humor! Och vipps så satt jag i studion och blev tatuerad :O
Så kan det gå, och jag är sjukt nöjd! Är inplastad just nu men jag bjuder på två plastbilder ändå:



Sen bjuder jag på en kusinbild som vi försökte ta i Sthlm oxå, lättare sagt än gjort vill jag lova ;) Well, en fot fick oxå vara med :)

Idag är Olle sjukling igen, snorig som få och lite feber, när är det läge för alvedon undrar jag då? :/
Vårt äventyr i Uppsala och Stockholm var toppen, men det är skönt att vara hemma igen... Antar att klychan "borta bra med hemma bäst" passar sej ;)

Nä, nu ska jag försöka röja upp lite här hemma och om jag snubblar över lite extra energi tänker jag sätta upp hyllorna i hallen oxå så att den är klar...

4 kommentarer:

Malin Viklund sa...

Men såå fin tatuering :) Men ödlan har du väl haft förut? Eller? Söt kusinbild med :D

Paulina sa...

Tack, jag är mycket nöjd själv faktiskt :) Ja, ödlan har jag bara fyllt i... Ja, att samordna tre småbarn var inte det lättaste i sommar tänkte vi försöka ordna date och fotografering med "strömborna" oxå, tur att Nils och Nora är lite större och kanske kan föregå med gott exempel ;)

Elin sa...

Är han inte så påverkad av febern kan han ju vara utan, men är han gnällig eller har lite högre feber kan man ge dom små, det beror väl på hur hög tolerans du har mot gnället :P
Jag ger indra när hon verkar ha ont eller må dåligt, eftersom hon sällan är gnällig förutom när hon är trött så vet jag ju när något är fel och det känns dumt att låta henne lida i onödan...
Sen ska man ju inte överdosera och ge hela tiden men det fattar väl varje människa :)

Paulina sa...

Ja, egentligen tror jag inte att han lider direkt... Men han är ju märkbart trött! Fast inte spec gnällig och än har febern inte överstigit 38 grader så jag avvaktar få se, dumt att ge honom nåt nu inför natten kanske- då vaknar han väl pigg som en mört kl 2 ;) Ne, jag hoppas att han är piggare imorgon helt enkelt...