tisdag 5 april 2011

Mycket att se fram emot...

Hmm, ser fram emot? Se fram mot? Se framemot? Nåväl...

* På torsdag åker Christopher till bahamas för att jobba, ser inte fram emot det i sej förstås men from. torsdag kan jag ju se fram emot att han kommer hem :)
*14/4 ska vi på vår första föräldraträff på Bvc
*15/4 åker jag och Olle till Uppsala för att träffa Fina Liv och Fantastiska Dino
*16/5 fortsätter vi vår tripp och åker vidare till Sthlm för att vara med Moster/syster, kusiner/systerbarn några dagar... Förhoppningsvis blir det även en tatuering då, men jag har inte fått svar än, kanske saknar tatueraren humor? Isf kan det vara, vill inte bli nålad av någon som är tråkig...
*22/4 alt 23/4 kommer Christopher hem igen!
*Under vecka 17 kommer äntligen Madde och Macke upp
*Sista april blir det kalas av något slag och Olle ska vara hos farmor ett helt dygn!! (får se hur jag fixar det)
*Sist men absolut inte minst är ju våren faktiskt på väg och den ser jag fram emot väldigt mycket!!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Jag kan ge dig en sak till att se fram emot: Jag kommer hem imorgon!
Hoppas verkligen du har tid med mig. Skulle ju helst av allt velat vara med när du ska hänga med brudarna, men du duger också ;)

Livan sa...

Höhö... Det ser ut som att vi ska vara i Uppsala i en hel månad! Det vore nåt! (aaahh, jag äääälskar att märka ord!)

Jag ser också fram emot det! Kram!

Paulina sa...

Vad trodde du då Liv, att vi bara skulle stanna över natten eller? Klart vi ska stanna en månad, det tror jag Anna vill ;)

dino sa...

alltså, jag skulle faktiskt se allt under en månad som ett rent nederlag.
Menar ni att det inte blir så?