lördag 9 april 2011

Hur går det för gräsänkan då?

Jovars, än så länge går det bra... Dag 3 ;)
Olle har tydligen bestämt sej för att ändra sina rutiner, tji fick jag som var så nöjd med dom vi hade. Väldigt lämpligt av honom att göra det just nu. Det värsta är att såfort han stabiliserat rutinerna (om några dagar skulle jag tippa) kommer jag att sabba dom genom att åka bort :/ Men detär det värt :)

Jo, jag bantar ju oxå... Har du hört den förut? ;) Just nu går jag efter LCHF sedan ja, igår. Det går rätt bra faktiskt, än! Sockersuget är vidrigt och stundevis känner jag för att koka snabbmakaroner, sockra dom och vräka i mej... Men jag antar att det är en abstinensfas man måste igenom. Igår tackade jag först nej till tårta på 30-årsfika hos Fredrik och sen skippade jag fredagsmyset hos brorsan, har jag fixat det borde jag väl ändå fixa allt? Frågan är ju hur det ska gå när jag är hos syrran nästa vecka, men förhoppningsvis har jag fått se dalande siffror på vågen då som an motivera mej ;)

Imorgon kommer pappa hit och leker med Olle så jag an riva ur hallen och slipa väggarna där, sysselsättning är bra både mot ensamheten och sockersuget ;)

Inga kommentarer: