torsdag 7 april 2011

Gone...

Ja, då har Christopher åkt då... än går det bra eftersom han borde vara på jobbet, men jag gruvar mej inför kvällen. Jag har dock planerat upp mer saker för att sysselsätta mej, idag kommer Åsa hit en sväng. Imorgon fyller Fredrik år så då ska vi dit när han slutat jobba och efter det fortsätter jag och Olle till Strömsbruk för en kväll med brorsan och hans familj, ev. sover vi över oxå. På lördag kommer Christophers mamma, moster och deras respektive på besök. På söndag tänkte jag röja ur hallarna och börja slipa och ev. grundmåla. På måndag kommer Monkan och hennes lilla tösabit hit och sällskapar. Tisdag blir det fortättning med målningen av hallarna och på onsdag är de förhoppningsvis färdigmålade så att jag kan ställa in alla saker igen. Sen är det torsdag och resterande tid är ju beskriven nedan... Så vad tror ni? Kommer jag överleva ensamheten? Jo, just ja nästa torsdag fyller ju även svärfar år så då ska vi dit oxå :)

Jag har för örvigt blivit helt torsk på Big Brother, och nu mår jag lite dåligt... Igårkväll låg jag och Christopher i soffan och prata framtida planer så då missade jag det. Det brukar inte vara något problem eftersom det går i reprik kl 7 på mornarna, men imorse sov vi till 7.30! så då missadejag det då oxå. Det brukar heller inte vara något problem eftersom det finns på nätet- Men! Gårdagens avsnitt liggerinte ute! :O Och jag ville se det nu, nu , nyss! :/ Shit, det har säkert hänt sjukt mycket spännande... anske har Gurkan hånglat med Roddan?! Är Annie och Madde systrar? Har Katerina behållit rumpan för sej själv?! :O Har Sara släppt till?

1 kommentar:

äjkäj sa...

men lina! BOOOOOOOO!! Jag kommer och tar dig i öra!!! Sluta sponsra sån tv!!! BOOOO!!! Då var då andra avenyn då bätter!
Och, ja i övrigt tror jag din vecka kommer gå alldeles strålande ...=)