söndag 10 april 2011

Hoppsan...

Inatt sov Olle, heeeela natten... Visserligen gjorde han morgon 5.20, men det var det värt- 7 timmars intensiv skönhetsömn till mej, grymt snygg nu ;)
Olle somnade inte förens 21.30 igår, men jag har inget emot att ha honom vaken tills dess om han sover hela natten... Men det an ju mycket väl varit en engångsföretelse...

Nu börjar det bli jobbigt utan Christopher, nu är det inte ensamheten utan saknaden som är jobbig... Jag har typ 100 skitroliga saker att berätta för honom, men idag är det ju faktiskt dag 4 så kanske kommer ett telefonsamtal snart. Fick meddelande inatt från honom där han skrev att han saknade oss, men jag misstänker att det är Olle han saknar mest, och då blir jag lite ledsen för hans skull. Kan knappast vara någon höjdare att vara så långt hemmifrån så länge nu när Olle är här, jag fick lite ångest igår när jag åkte till stan och handla medans pappa var här med Olle.

Ne, nu verkar Olle sova så jag ska passa på att äta lite frulle och glo på dumburken...
-So long!

Inga kommentarer: