söndag 3 april 2011

Well...

eftersom Liv påstår att hon för en sekund gick på mitt lilla skämt och tydligen missat mitt vara-gravid-hat så kommer det ett inlägg här... ;)

I helgen har vi haft besök från östersund, Christophers kusin Jocke med fästmö och lilla Lucas har varit här. En lugn helg måste jag säga, men rätt behagligt det med. Igår när vi var ute och gick såg vi att det var kö in till skolan- massa folk stod där med blåa IKEA-kassar. Vi skrattade glatt åt de köande blåkassarna men när vi kommit en bit till mötte jag grannen som var på väg dit, det var tydligen klädbytardag och då blev jag så nyfiken att jag tjatade tills vi vände och gick dit. Och plötsligt stod vi oxå i kön och väntade på att portarna skulle öppnas kl 10. Högvis med kläder och massa bra saer, dock var det för rörigt för mej så jag orkade inte räffsa runt, men en bumbostol hittade jag som jag köpte och släpade hem -kommer bild på den snart.

Nu sover Olle och lite söndagsmys väntar, vi hörs :)

Inga kommentarer: