onsdag 27 april 2011

Åååååååå, motivationen då!

Gah! Nu står jag stilla, stilla stilla stilla efter att jag tydligen lagt på mej 4 hg så står jag stilla! Och jag har inte fuskat! Faktiskt! Men jag har go lust! Om inget händer innan helgen tänker jag sätta i mej en flötig bakispizza med extra allt på söndag! SÅ DÄ SÅ! Inbillar mej att kroppen kanske behöver en olhydratchock för att fatta att vi inte är polare med vågen än... Men om vågen skärper till sej, ja, då blir jag utan pizza- win win situation :)
Just nu bakar jag bröd, receptet är från Elins blogg, riktigt smarrigt. Det är bra med lchf- man får äta mycket gott :)

1 kommentar:

Elin sa...

Jag stog stilla i 6 veckor sen började det gå undan igen, så det kommer ska du se :).

Gruvar mig lite inför kolhydratsinförandet faktiskt, livrädd för att gå upp och det ska ta 6 veckor till innan jag börjar gå ner igen. Vad är det för vits med att vara strandsnygg när sommaren är över?? :P

Kör hårt...

ps. nu ligger receptet på mandelmuffinsarna uppe...