tisdag 12 april 2011

Öroninflammation

är vad Olle har, tydligen kan det påverka luftrören, så nu har han fått sin första pencillinkur och bricanyl... Känns lite läskigt att ge honom läkemedel redan men förhoppningsvis blir han bra!

Idag har vi inte gjort många knop, promenaden till hälsocentralen är antagligen det mest ansträngande som kommer ske. Jag är sjukt trött, det börjar kännas ordentligt att man är ensam nu, och antagligen håller kroppen på att ställa in sej för den nya kosten fortfarande. Jag har faktist fuskat och ställt mej på vågen fast jag egentligen inte ska göra det förens på fredag, och det ser rätt bra ut faktiskt- ruggigt nära inskrivningsvikten nu, men kroppen är ju helt förändrad så jag behöver nog tappa några kilo till innan jag kan ge mej på mina gamla kläder :/

Olle sover och jag borde måla hallen, men jag väntar nog tills jag nattan honom för natten då jag tyckte färgen luktade lite fast den skulle vara okej ... Jag slappar vidare här istället :)

Inga kommentarer: