lördag 29 september 2012

Att lära av tidigare "misstag"

I våras när jag tränade och kämpade med vikten förbannade jag mej själv för att jag tillät mej att gå upp så mycket i vikt när jag väntade Olle. "Nästa graviditet så ska jag minsann äta nyttigt och röra mej, jag ska INTE gå upp 20 kilo då" var mitt mantra.
Det funkade inte... Det är påväg att barka helt åt skogen! Det går inte! Jag bara måste äta konstant. Jag får panik om jag inte får äta, i förrgår smällde jag i mej nästan en hel burk med sill och två potatisar i panik kl 21 på kvällen innan jag gick i säng. INTE OKEJ! Fy fy fy! Och inte rör jag på mej heller, jag är sjukt lat! FAN FAN FAN... Så jäkla idiotiskt...
Gah, måste kolla om det finns nåt att äta.

1 kommentar:

Fia sa...

Vadå nästa graviditet? Bakar du bebbe alltså? Det har jag missat! Massa grattis! :-D

Jag skulle tippa på att jag kommer gå upp samma tjugo när det är dags för min nästa... Den hungern går inte att tämja!! Kram