måndag 17 september 2012

Intressen?!

En fråga som alltid gett mej kalla kårar och prestationsångest är frågan "Vad har du för intressen?" Gah! Vaddå intressen? Får man svara "vara med kompiasr" som när man var liten eller måste man svara något som "Progressiv rock" "Uppdrivning av exotiska växter" "Brittisk matlagning" eller "Bergsklättring"?
Jag har inga jäkla intressent! Jag tycker om massvis med olika saker, men de sakerna känns inte tillräckligt intressanta för att klassas som ett intresse... Jag har fasen inte tid med några intressen heller för den delen. I våras kunde jag kanske sagt att träning var mitt intresse eftersom det var vad jag gjorde på kvällarna, men det gjorde jag ju mest för att gå ner i vikt inte för att jag tycker att det är det bästa som finns. Samma sak med renoveringen här hemma, men det känns inte heller som något jäkla intresse utan snarare ett nödvändigt ont!

Vad har ni för intressen?

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Jag vet precis. Jag har inte heller några intressen! Ibland blir jag avis på Daniel som har jakten som han brinner för. Samtidigt är det precis som du säger, det finns inte tid. När ska man hinna klämma in fritid mitt i all den andra tiden liksom?

Madde!!!!!! sa...

hm.... jag skulle önska att träning var mitt intresse. Jag drömmer om att träning borde vara mitt intresse. Jag förbannar filmtittande, renovering... och godis.Mina inressen.Jag har en "ny" kompis. Vi promenerar.Jättekul. NOT. Jag var i Danmark förra helgen. Kom på mitt nya smeknamn. Flodis. åk inte till Danmark. Alla ser ut som undernärda modeller där. Skit i intressen, de har du ingenting för! ha ha ha! Allt som är kul blir man tjock av. Host Host. Tror jag är deprimerad, eller jag blev de nu när ja tänker på att jag ser ut som en flodis. I mitt nästa liv ska jag vara Anna Skipper, smal, rik och jävligt jobbig. I detta liv blev jag bara jävligt jobbig, och tjock.Jaha? är de din blogg??? ja ja, då ska ja tycka synd om mej själv på en inredningsblogg eller nåt... kram FLODIS ;-O