tisdag 7 januari 2014

Kilo hit och kilo dit!

Jag tänkte att jag skulle göra som förra gången jag gick ner i vikt och skriva ut startvikten här och sen skriva ut resultaten vecka efter vecka. Det funkade ju då, och NU JÄVLAR ska den här kroppen fixas till.
Men så var det det här med kilon hit och dit. Idag väger jag vad det sista delmålet var förra gången. Men det var ju en graviditet sen också och kroppsmässigt hänger, dallrar och viker det sej lika mycket och på samma ställen som när jag startade förra svängen. Så startvikten och ju oviktig, och egentligen är ju slutvikten också det. Det måste omformas! Jag har tagit ett par smärtsamma bilder på mej själv i underkläder idag, OM det lyckas så kan det hända att efterbilderna blir trevligare och då kanske jag visar båda här så kan vi tillsammans skratta åt eländet- Men idag skrattar jag inte.
Jag är inget vidare på att mäta mej själv utan jag kommer att satsa på att se förändringarna i kläder osv. MEN jag har lagt upp ett viktmål också, det är 7 kilo som ska bort.

Tack för mej!

Inga kommentarer: