tisdag 21 januari 2014

Så var det med det!

Igår tjatade jag om snuttis hela dagen, när kvällen kom och Olle skulle gå i säng tittade han allvarligt på mej och sa:
"Jag behöver den faktiskt inte! Jag är 3 år nu"
Då fick jag helt enkelt ge mej och inse att Olle ÄR en storkille nu och snuttis har inte längre någon plats i Olles liv. MEN jag tänker tvätta den och på något vis ändå spara den, antingen får den helt enkelt sitta på en hylla i hans rum eller så ska jag försöka rama in den på nåt vis...

Idag var planen att jag och Ingrid skulle gå på badhuset, men dom öppnar inte förens kl 14 så vi får väl sehur det blir med den saken. Ingrids rum behöver fortfarande ett par varv till med vitfärg så jag får väl roa mej med målning när hon sover lunch, trööök! Men det måste göras för att det roliga ska börja, varför måste det alltid vara tråkigt innan det blir kul??!

Inga kommentarer: