lördag 4 januari 2014

Plugg plugg plugg

Men nu är det snart färdigt med det- för den här gången! På onsdag ska de 3 sista inlämningsuppgifterna in och nästa måndag åker jag till Gävle för slutexaminationer. Sen är jag behörig i No-ämnena också.

Idag var jag och Olle på bio för första gången. Emil i Lönneberga- måttligt spännande. Olle tyckte nog att filmen var ganska dålig och det tyckte jag också! 20 minuter (så länge popcornen räckte) höll han ut sen började myrorna i brallan träda fram. 3 kisspauser och en löprunda framme vid duken hann vi med på 60 minuters filmvisning. Ångrar att vi inte gick på "flygplan"  av pixlar istället när den gick, då hade han antagligen suttit stilla och glott hur länge som helst...

I övrigt görs inte många knop här hemma, Ingrid har haft pyjamas precis hela dagen idag då pappan haft huvudansvaret och dom inte lämnat hemmet. Men så kan det väl få vara en dag. Nu ska ungarna snart i säng och jag och Christopher ska kolla på film och kämpa med att inte sätta i oss något sött!2014!

Inga kommentarer: