onsdag 5 augusti 2009

Dagen...

Ja, vad har jag gjort idag tro, jo jag har skrapat, slipat, skrapat slipat och oljat fönster, det går faktiskt framåt, sakta men förbannat säkert :)
Sen har jag faktiskt gått årets första golfrunda oxå, och med tanke på resultatet antagligen den sista oxå...

Igår när jag satt uppe hos mamma och pappa och tjurade för att jag "inte fick" gå ut kollade vi på allsången och bla. va Nanne Grönvall där och då slog det mej att hon verkar vara en sådär superglad person som sprider massa positiv energi, ni vet, det finns ju faktiskt sånna... Jag är absolut ingen sån, jag sprider nog mest negativ energi känns det som, särskillt här i bloggen ;)
Men jag undrar om det verkligen är möjligt, att vara positiv jämt... klart att alla blir sorgsna ibland när någon dör, jag menar sådär allmänt...
Ibland möter man människor då det bara känns falskt och påklistrat, men då och då stöter man på de som faktiskt är genuint glada... jag önskar att jag vore sån, det gör jag verkligen... "tänk glada tankar lina", funkar det? Kanske ska prova, fast inte idag, idag är jag trött, det är jag för det mesta nu för tiden, tror jag måste införskaffa järntabletter...
Kanske imorgon, i morgon ska jag vara glad hela dagen!

bla bla bla, idag blev det mest blajj, men det är min blogg så jag skriver blajj om jag vill :P

Inga kommentarer: