torsdag 13 augusti 2009

Tänk om...

Tänk om jag vore en katt... Det är min dröm, jag ska leva mitt liv så som gud (eller vem det nu är som bestämmer) vill och sen vil jag bli en kat i mitt nästa liv, om jag tror på liv efter döden? Finns chansen är det värt att ta den, för jag vill verkligen bli en katt!

Klasse (som jag snart ska lägga ut bild på) är min musa... Han leket vilt hela dagarna, dock även nätterna till vårt stora förtret, äter då och då och sover ytterst lite... Men när han sover ser det alldeles, aldeles underbaaart ut...
När han är vaken springer han runt runt, upp och ner, fram och tillbaka... sen verkar han ha något otalt med min näsa oxå för såfort chansen get attakerar han den så jag ser ut som den nåldyna mina föräldrar fasade för att jag skulle bli i min över-piercade ungdom...
Men han är söt, och alla förälskar sej i honom och han kommer undan med allt saty han tar sej för, och inte behöver han måla fönster trotts att han bor i hus heller, jag VILL bli en katt!

För övrigt händer inte alltför mycket, målar mest fönster och mamma kommer snart och ska ha naglarna målade, varför hon inte kan göra det själv det vet jag inte, antar att hon känner för lite vardagslyx och då drabbas jag ;)

Skolstarten närmar sej med stormsteg den med och jag har självklart inte gjort ett skit av det jag hade tänkt i sommar... Men men, jag har ju lyckats förut så varför inte nu, sista terminen, here i come!

Inga kommentarer: