lördag 29 augusti 2009

Jag har blivit en vintant!

Igår var vi hos grannen, vi grillade drack vin och spelade kubb... Det var trevligt, och trevligare blev det ju längre kvällen gick och allteftersom vinflaskan tömdes...
Grannarnas barn var med dom också, bla en 11 årig kille som bor i huset brevid, han drog igång och spela fräckisar på mobilen (botjitta och sånna låtar ni vet) och efter att jag chockat sett honom sjunga med i texterna hakade jag på jag med, jag satt där, småskrek i örat på honom, la armen om hans hals och "gnussade" honom "busigt/brutalt i håret då det plötsligt slog mej som en rejäl käftsmäll:
"SHIT, jag har blivit mammas vindrickade kompis som luktar sprit, har utsmetat läppstift och tycker sej vara kompis och skitcool fast hon är 15 år äldre!!"
Men den insikten tog jag med mej min sambo som somnat på en teakstol och gick hem, drack ett jätteglas vatten med extra vätskeersättning somnade, och vaknade i morse med gårdagens smink och i ett sovrum som skulle kunna använts som gaskammare!

Det är över nu, jag har blivit min eviga mardröm och det går inte att hejda, det är kört! Jag är en vintant!

Inga kommentarer: