tisdag 25 augusti 2009

Garvar ihjäl mej...

Kanske är det för att jag är skitless på att sitta framför datorn utan att få något vettigt gjort eller vad vet jag... Har kommit på nya grejjen nu iaf, fjortisbloggar! Dom är ju för härliga dom små liven :)
Det finns en blog www.amandavardet.blogg.se en tjej som tja, inte vet jag vad hon har för mål, kanske att men hjälp av puder och rosa läppstift lyckas göra en kabinettdocka av sej själv, vad vet jag men här är ett av hennes videoinlägg och under den kommer fantastik, enastående, fonomenalt underbar parodi, inte bara på henne utan hela hennes folkgrupp ;)





Älskar tjejen, kan hon vara 10år? Störtskönt iaf :)

Såhär i efterhand kan jag ångra att jag inte gick in för fjortiskulturen ordentligt då jag hade åldern inne, jag åkte moppe, träna fotboll och slanga folköl i skogen... Fick jag en chans till så skulle jag vara en assåbahohotypöhhhdooosåååånicefabulöööös-tjej!

Inga kommentarer: