måndag 3 augusti 2009

toapappret slut igen!

Christopher gnäller jämt när toapappret är slut, "Det går så mycket toapapper när du är hemma hela dagarna, och när det är tjejer på besök går det säkert två rullar på en kväll"...

Så, hur mycket ska det gå åt? Vad är normalt? En sak bror min tagit upp tidigare är det faktum att toapappret är "förportionerat", ni vet drygt en decimeter sen kommer brytet, är det meningen at man ska nyttja det? Är det inte lite snålt? Eller använder jag det på fel sätt? Ska man kanske ta den portionstora biten, linda den runt en fingertopp och "badda"? Eller ska man sitta 15 minuter efter besöket och "torka upp" och sedan ta portionsbiten och försiktigt ta bort "spillet? Hur är det tänkt?

Vad vet jag, mycket toapapper går det iaf, jag kanske får bli sån som snor en rulle varje gång jag är på Pizzan och käkar :)

2 kommentarer:

Liv sa...

Haha! Jag har egna erfarenheter av att bli beskylld för att göra av med förmycket toapapper! Det är nåt med karlar och toapapper som stressar dem...

Elin Ek sa...

Själv har jag en som "råkar" få med sig toapapper hem från hotell :P