fredag 28 juni 2013

Fredag!

Så var det fredag igen... Jag har varit lite hungrig och skippat sötsakerna hela tiden sen jag fick hem klänningen och det har gett resultat -1 kg, 9 kvar ;)
Igår kom skorna också och dom satt perfekt så skulle det skita sej med klänningen så har jag iaf ett par fina skor :)
Nu är alla festprogram/bordsplaceringskort och servettringar färdiga, bara resten kvar. Men det är faktiskt inte så mycket. Kyrkoprogrammen kan jag inte göra förens vi pratat med prästen och bordsplaceringstavlan kan jag inte heller göra förens alla anmälninger kommit in. Så nu har jag ett par veckor "ledigt" från pyssel. Nu roar jag mej med att leta lakan (100 stycken) och Champangeglas (75 stycken) för billig peng...

Imorgon kommer syrrans kids hit och ska sova över. Olle är lyrisk! Jag är nervös, 2 barn kan vara en pärs, nu ska vi ha 4 :) Som tur är så är dom "stora" och snälla så förhoppningsvis blir det snarare enklare när dom kan roa Olle :)

Nu ska jag sätta Olle på att damsuga!

2 kommentarer:

Catrine sa...

Vi köpte champagneglas på Ikea, knappt 300 kr för 50 st till vårt bröllop.

Paulina sa...

Åh, det var ju inte så farligt! :) Tack för tipset!