tisdag 18 juni 2013

Tihi

Gah, servettringar! Jag har inte tänkt på servettringar! Här går man och tror att man har läget under kontroll utan att man tänkt på servettringar! Puh! Nu har jag iaf tänkt på servettringar, nu ska dom bara göras ;) Hittills har TVÅ personer anmält sej till bröllopet så jag kan ju lägga mycket energi på servettringarna om jag bara ska göra fyra :P


Här är tanken ang servettringarna iaf... Det är samma papper som inbjudningskorten (och festprogrammen/namnkorten kommer ha samma när dom väl görs) och guldband i papper. Funkar det tycker ni eller ser det lixom bara hemmagjort ut? Jag fattar ju att de ser hemmagjorda ut men ni fattar? Jag kanske piffar till dom lite ytterligare, det här är ju mest en första prototyp som jag nyss slängde ihop. Så, har ni tråkigt i sommar är det bara att komma förbi och göra några servettringar, 10 ringar= ett glas vin ;)
Fan, bilden blir sné hela tiden- vrid huvudet!
Jag börjar känna paniken över att inte ha kontroll över festen nu, pratade med Maggan igår och hon var väldigt hemlighetsfull. Jag litar till 180% på att det kommer bli kanonbra, men det smärtar att jag inte är den som styr upp det hela. Samtidigt känns det skönt och superspännande!
Idag är Christopher hemma från jobbet med feber och huvudvärk... Stackars! Olle är på förskolan, Ingrid i gymmet och jag knarkar bröllop online :)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag vill ha mer än ett glas vin ;) Fast jag kanske tar med mitt eget och så får vi se hur många servettringar det blir :)

Paulina sa...

Ska ju göra 75 servettringar så du har ju chans på 7,5 glas ;)