onsdag 5 juni 2013

Igår var vi på bvc för en omgång mätning och vägning. Hon var då 10 veckor och en dag:

56,5 cm lång och hon vägde 5100 gram.

När Olle var 11 veckor och en dag var hans mått: 6600 gram och 62 cm. Så storleksmässigt skiljer de sej åt men inte i övrigt för båda bara sover, äter och soooover. Ingrid är snäppet mer sovande faktiskt. Det är knappt så att jag vågar skriva det men sen några veckor tillbaka sover hon 8-9 timmar per natt i stöten och på dagarna sover hon också väldigt mycket. Olle sov också mycket, men han vaknade för mat iaf en gång per natt... Så vägde han ju mer också ;) Nu vågar jag inte ens hoppas men om det fortsätter såhär misstänker jag att vi har ensjujäkla tonårstid framför oss med revolt och jävulskap ;)

Idag och även igår gick större delen av dagen åt till att fixa med inbjudningarna. "Keep it simple" tänkte jag, men ska man göra 80 inbjudningskort så spelar det inget roll hur simple man håller det, puh! Men det blir fint och jag är nöjd, prägeln är satt :)

Inga kommentarer: