måndag 10 juni 2013

Tihi

Musiken då... Gah! Det finns ju så många vackra sånger, jag skulle kunna tänka mej att gå in i kyrkan, säga Ja och sen ha en koncert på ett par timmar ;)
Nu har jag dock bestämt mej (tror jag... igen!) Min brors barn Nils  och Nora ska sjunga på dopdelen. Under vigseln ska Åsa och Liv sjunga en sång och pappa en annan. Åsa och Liv ska även sjunga till första dansen på festen är det tänkt. Sen kom jag på idag att vi (jag) även måste välja två psalmer och in- och utgångsmusik. Psalmerna känns mindre viktiga, jag valde två som avr hyffsat korta och med fin text. Ingångsmusiken har jag bestämt sen länge och utgångsmusiken hittade jag den perfekta idag! :)
Men nu känner jag mej nöjd med musikvalen iaf och jag längtar om mörjligt ännu mer! Jag kommer fulgrina hela tiden i kyrkan men förhoppningsvis hinner jag samla mej fram åt kvällen ;)
Det är svårt med bloggen nu, helst vill jag ju bara skrika ut hur bra allt kommer att bli samtidigt som jag vill att det ska bli en överraskning för gästerna (och jag vet att en del av dom läser bloggen)...
Nu ska jag kasta Olle i säng och göra färdigt de sista inbjudningarna så jag kan slänga dom på lådan ikväll :)

1 kommentar:

Malin sa...

kan säga redan nu att: Nej, det blir inte bättre framåt kvällen. jag fulgrinade hela dagen, nästan rakt igenom. Men vad gjorde det? Man är ju bara så sjukt lycklig!