onsdag 7 september 2011

Dag 1

Första dagen på jobbet idag, och jag tror nog att det gick helt okej! Ingen grät och alla var väldigt snälla :)
Olle har tillbringat dagen med faster Nettan i forsa... Faster Nettan har två hundar som Olle haft fullt fokus på hela dagen, så pass att han inte ens ätit som han brukar! Han åt varken upp gröten eller lunchen, och då hör till saken att Olle ALDRIG tackat nej till mat förr :o Men han hade tryckt i sej två(!!) bananer vid 15-tiden och jag tror knappast det gått någon nöd på honom. När jag kom och hämtade honom tittade han bara på mej lite nonchalant, kanske var han lite sur för att jag lämnat honom(?) men väl hemma igen är han mammas lilla gladskit! :D Skönt att ha många som ställer upp som barnvakt och att det funkar så bra att lämna honom. Mammas!!

Nu sover han en stund och jag ska slappa lite i soffan efter dagens jobb :) Jobb jobb jobb jobb jobb, har jag nämnt att jag fått jobb? ;)

Inga kommentarer: