fredag 9 september 2011

Gah!

2½ dagar har jag jobbat nu och jag har redan "missat" två framsteg hos Olle! Imorse hade han krypt hos faster Nettan och på eftermiddagen lärde han sej att sätta sej upp från liggande läge hos farmor! Gaaaaaahhhhh... Men jag antar att det bara är till att vänja sej, så fort Christopher börjar sin ledighet är det iaf han som får se framstegen först, och det känns lite bättre på nåt vis.
Jag har ju dock fått se framstegen nu ikväll, men jag var inte först! Hmm...

Nu ligger Olle i sängen och pratar för sej själv, Christopher är ute och tar upp nät och jag sitter i valet och kvalet om jag ska öppna en flaska vin och ta mej ett glas... Men jag känner mej nästan lite för snål för att "slösa" en hel flaska för ett glas. Vi får väl se hur jag gör, det är ju gott med saft oxå ;)
Inte har jag nåt smarrigt att snaska på heller, jag och Olle splittade en nektarin innan han gick i säng och nu är det helt tomt på sötsaker... Antar att jag bantar ikväll helt enkelt... Ah, om man bortser från ev. vin alternativt saft då förstås ;)

1 kommentar:

Fia-mamma till Edison sa...

Jag hatar att missa framstegen!! Fy så sur jag kommer vara i januari när Pär ska vara pappaledig och han får se allt först haha...