tisdag 27 september 2011

Föreläsning

Idag väntar en föreläsning, länge sen man var på en sådan nu, blir spännande att se om man fixar att sitta stilla utan att somna ;)
Innan den tänkte vi att vi skulle hinna med ett besök i rogsta men lilleman här hemma har inte en tanke på att morgonlura än så vi får se om vi hinner...

VAB by the way verkar vara det jobbigaste man kan ta... först ska man anmäla på FK, sen ska man få ett papper hem som ska fyllas i och skickas in, sen ska man ut på FK igen och begära pengarna. Ingen risk för fusk där inte, ovärt om det inte handlar om flera dagar.

Igår gick jag loss ordentligt med shoppingen, känns som att det var en evighet sen jag hade råd att shoppa så när pengarna trillade in på kontot gick jag nuts! Shoppade både till mej själv och till Olle...
Nästa helg ska jag och Olle till sthlm då pappan ska åka på kryssning med jobbet och vi ska agera chauförer :) Och första helgen i november bär det av ner till Macke och Madde igen och då finns ju en övervägande risk för att det blir en tripp till GEKÅs... Såhär i efterhand känns shoppingen igår inte så klok :/

Nu när jag jobbar flyger veckorna verkligen iväg! Jag och Olle har "bara" mån+tis för oss själva och de blir fullspäckade, precis som jag vill ha det :)

Osammanhängade inlägg?
Japp, så blev det!

Inga kommentarer: