torsdag 1 september 2011

Jobb jobb jobb!!

För jag har fått jobb!!! 50% halva onsdagarna och hela torsdagar och fredagar reten av terminen! Gah! Ingen är lyckligare än jag, vet inte vart jag ska ta vägen i all lycka, allt kommer bli sååå bra! Jag får komma ut och träffa folk och jobba, Olle får massa egentid med pappa och viktigast av allt, jag får jobba :) Föräldraledighet i all ära, men det är inte riktigt min grej, inte heltid, 50% jobb 50% föräldraledig är ypperligt! AaaaaaahhhhhhhhhhAAAAAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaahahaaaaaahhhhAAAAAH!

4 kommentarer:

Frida sa...

Grattis Lina!

Åsa sa...

Fy fan va du är bra!

Anonym sa...

Grattis!!! Vad kul! Hoppas du får en mjuk start på nya jobbet! Kram kram / Melle

Malin sa...

Grattis! Vad roligt!!! Det kommer gå hur fint som helst det där! Kram!