söndag 25 september 2011

Hur mår jag då?

Jotack, jag mår utmärkt! Tänk vilket lyft jobbet blev för mitt välmående. Jag älskar att gå till jobbet, jag älskar allt som har med jobbet att göra. Både kollegor och elever är fantastiska! De dagar jag är hemma känns sååå mycket mer världefulla och både jag och Olle uppskattar dem mer.
Såhär i efterhand kan jag nu förstå att det nog var någon form av förlossningsdeppression jag drabbades av, något som egentligen kanske inte är så konstigt, dels för att det är ganska vanligt och dels med tanke på vad som hänt det senaste året.

Nu sitter jag och väntar på att Olle ska vakna, därefter ska vi ta oss en promenad och hälsa på min moster. Senare idag ska vi till brorsan och hjälpa honom att koncervera båten, eller ja, Christopher ska väl göra det, jag och Olle ska mysa med resten av familjen hoppas jag...
Igår gjorde vi inte så mycket, mest vardagsbestyr i form av storhandling osv.

Hej!

1 kommentar:

Malin sa...

Härligt att höra att du mår bättre! Kram!