måndag 12 september 2011

Familjeliv

Jag älskar familjeliv.se jag gör verkligen det, forumet är fantastiskt att fördriva tid på. På Familjeliv (FL) finns det tre sorters människor;
de som verkligen vill föra diskussion och undrar olika saker om familjeliv.
de som endast är där för att provocera
och EXPERTERNA!
Experterna är de som gör siten så fantastiskt underhållande!
Experterna är de där fantastiska föräldrarna som kan allt och gör allting rätt, de är även de barnlösa som ändå vet bäst i allt! I valkampanjen var det livliga diskussioner om SD (såklart) och jag kunde inte hålla mej från att skapa en tråd där jag skrev att min sambo röstat på SD, majoriteten av de som svarade på tråden tyckte att jag skulle packa hans saker och be honom fara och flyga! De kunde aldrig i sina liiiiv föreställa sej att leva med en SD-anhängare.osv osv...
Ofta ploppar det upp trådar av kvinnor som vill ha barn men deras män vill vänta... Då handlar trådarna allt som oftast om hur man kan lura mannen och bli gravid ändå, det finns tydligen väldigt många olika sätt att göra det på... Nu har det dykt upp en tråd om en man som vill göra sin fru med barn, då handlar svaren om kvinnorförtryck! och de som deltar i tråden vill veta om mannen är svensk osv osv... Är det inte lusigt? Kvinnor får lura män hur mycket som helst då det är deras kroppar, men en man ska inte komma och vilja saker!
Jag tycker att det är upp till var och en när man vill skaffa barn, men ingen ska tvinga någon att bli förälder! Det finns alternativ.

Jag har feber, Olle sover men jag kan inte sova trots att jag är galet trött... Ska se om det finns någon film... hej...

1 kommentar:

Emma Viklund sa...

Jag tycker det är jätteroligt att sitta på familjeliv, ibland kan man sitta i flera timmar och läsa i forumet.. men ibland blir man verkligen galen på hur vissa kan sitta ochs kriva vad som helst... Förstår vad du menar, det är det som är såååå TYPISKT familjeliv.se :p