lördag 24 september 2011

Minns ni?

Minns ni den gamla tiden då detta var en renoveringsblogg? Well, det är ju inte så att huset på något sätt är färdigrenoverat, eller tja, vi har väl börjat om... Kommit på hur vi egentligen borde gjort från början, så nu tänkte jag skrälla lite och bildbomba lite nytt här hemma:
(För er som inte varit med hela tiden ska jag försöka få med gamla bilder oxå)
vardagsrummet när det var "klart" förragången ;)

Vardagsrummet nere, nya tapeter hade hunnit upp men balkongdörren och gamla golven är kvar...

vardagsrummet mot köket

Nu:

Nya soffan :)

Olles hörna

Det ska upp gardiner och lite lullull innan det är färdigt, men typ såhär blev det :)

6 kommentarer:

a-k sa...

ett helt nytt rum, det ser mycket mycket större ut! Hur fint som helst!

a-k igen =) sa...

Golvet fick ett helt lyft(nä, jag kan inte sluta titta), jag trodde nästan det var nytt oxå. sen måste jag ju säga...en sån bedårande liten sak ni har bredvid tv'n...;-) hihi, hoppas den kom till någon användning

Åsa sa...

Vilken härlig soffa!

Emma sa...

Älskar mörka golv och ljusa väggar! Superfint :) Underbar soffa!

Liv sa...

And the renoveringsblogg is back! Kul :) Jag beundrar er att ni pallar, tyckte det var fint innan jag å! Men jag håller med resten, vad snyggt ni får det. Ser framemot att dricka vin i den där soffan. Snart.

Paulina sa...

Tack tack, Äääääääääääälskar soffan! och den är öppen för vin vilken kväll som helst ;)