onsdag 14 september 2011

Öronbarn.com

Japp, nu är det bekräftat. Olle är ett öronbarn :/
Var till doktorn nu på förmiddagen och Olle har fått sin 3e antibiotikakur och sin 4e upptäckta öroninflammation... Plutten! Inte konstigt att han skriker så fort jag lägger honom ner. När dom stack honom i fingret sa han inte ett ljud och när det var klart fick han välja ett klistermärke, en sköldpadda blev det ;)
Har iaf fått en remiss till öron nu så kanske dom kan se varför han så lätt får öroninflammation, någon här som vet vad det kan bero på? Varken jag eller Christopher var öronbarn...

Lunch nu...

1 kommentar:

dino sa...

Kolla på denna...(fast, det har du säker redan gjort när jag tänker efter...:)
http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=3081&del=3

Och tänk, snart kommer jag kanske kunna allt om det där, då ska jag lära dig allt om alla inside tips om det nu finns några sånna;-) =)Hoppas han blir bättre lillis stackarn!