torsdag 15 september 2011

"Piggare"

God morgon!
Inatt har vi sovit nästan hela natten och min förkylning är bättre. Olles näsa rinner fortfarande men han verkar (peppar peppar) piggare än igår. Jag blir hemma idag oxå, men imorgon tänker jag åka och jobba och Olle ska vara med farmor. Är trött som tusan men antar att det kommer ta någon vecka att komma ikapp igen :/

Dessutom är det svinkallt här hemma så jag borde verkligen gå ner och elda, men jag kan ju inte gärna ta med mej Olle ner i pannrummet så vi får frysa en stund helt enkelt så får jag gå ner och elda när Olle tar sin första lur om en timme.

Idag ska jag städa ur sjukstugan, det har grott igen här nu ett par dagar, och det går fort! Ska även byta ut alla sängkläder och skura alla golv som är "nernysna" och "nersnorade". Nu ska alla bacilusker ut!!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: