lördag 23 mars 2013

Ett jävla hån!

"Vila så mycket du kan innan förlossningen drar igång" är rådet alla ger... Hur fan ska det gå till?! Jag KAN ju inte sova??! Jag KAN inte slappna av. Jag KAN inte vila! Jag har OLLE!!
Igår hade jag för första gången värkar som faktiskt kändes när jag gick i säng vilket resulterade i att jag precis slagit ihop ögonen när Christopher kom hem vid 3. När Olle kom in kl 5.34 och glatt berättade att han både var vaken och nybajsad tyckte jag så synd om mej själv att jag satte mej på toa och grät en skvätt. Slog på tvn i sängen som jag brukar och hoppades på att få slummra vidare- men ICKE! Olle gick till sitt rum och hämtade sitt polisgarage som har en decibellnivå som hultsfedsfestivalen... Det garaget kanske ligger sönderkastat i hans rum nu. VAFÖR måste allt som är roligt att leka med låta så förbannat?! Nu sitter jag här med dålig samvete för garagehelvetet, och för Olle OCH för att jag hatar Christopher som var ut igår och idag lider av betongmössa, fast jag hela tiden har varit okej med att han va ut igår.
OM jag bara kunde få sova lite... "Vila så mycket du kan innan förlossningen drar igång"- FUCK YOU!

Inga kommentarer: