lördag 2 mars 2013

Syskonvagn ändå? :/

Hmm, jag har hela tiden tänkt att någon syskonvagn inte kommer att behövas eftersom Olle är så stor och kan stå på ståbräda på vagnen när vi är ute ensamma och dom gånger han kan behöva vagn (Skansen osv) så kommer vi ju vara två och kunna köra en vagn var. Men igår slog det mej att Olle ju kommer att vara hemma 5/7 dagar i veckan och därmed behöva sova middag hemma. Han sover fortfarande ca 2 timmar/lur så det känns som att han kommer att fortsätta med det ett tag. Ska jag släpa runt på två vagnar runt byn när det är sovdags? Så långt hade jag inte tänkt och nu står jag inför ett litet dilemma. Det kommer antagligen att handla om några månader så ska jag köpa en vagn så blir det en begagnad en, men dom är ganska dyra ändå... Alternativet är att jag får rulla två vagnar här hemma på altanen och ta promenaderna de dagar Olle är på dagis. Fan å rå :/

Inga kommentarer: