tisdag 12 mars 2013

Nu har jag bestämt mej!

28/3 tänker jag föda barn, bara så att ni vet. Jag kommer gnälla och tjura på vägen dit och egentligen vill jag föda nyss. Men, 28/3 är ju skärtorsdagen, sen kommer påskhelgen vilket innebär att Christopher faktiskt är "långledig gratis". Detta skulle innebära att han med sina 10 första dagar skulle kunna vara hemma t.o.m. 15/4- LYX! Så, nu vet ni planen. Faaast, nu kom jag på att om jag passar på att föda nu på fredag 15/3 så får han ju vara hemma tills den 2/4. Jo, men det funkar ju lika bra. Å andra sidan missar jag årsmötet för HNH på lördag om jag föder på fredag- Men det får dom ta! Ja, men dåså, då bokar vi om allt tills på fredag istället, det är ju egentligen supersmart eftersom Olle ska vara hos farmor hela helgen :) Fredag ja, då får det bli buspalatset på torsdag f.m när Olle är ledig och en lååångpromenad på e.m. Så var det den där färdknäppen, får klura på den ;)

3 kommentarer:

Malin sa...

Vi väntar med spänning :)

Unknown sa...

JA! Om bebisen kommer den 28:e så lovar jag att du inte behöver köpa en födelsedagspresent till mig. Bebisen funkar bra som det :)

Åsa sa...

Och det var inte meningen att kommentera med min lärarprofil...