måndag 11 mars 2013

Vagn

Ja, jag köpte vagnen. Fick med massa tillbehör så som liggdel, regnskydd, myggnät, åkpåsar och väska för 1200:- Vagnen är i ett fint begegnat skick och inte speciellt solblekt heller. Jag hade som plan att pruta ner den till 1000:- men när jag väl stod där så fixade jag det inte. Det kändes som att den var värd pengarna och förhoppningsvis kan jag sälja iväg åkpåsarna i höst och även få en slant för vagnen när den gjort sitt här hemma...


Problemet nu är vart jag ska gömma vagnen för Christopher som ännu inte fattat att den behövs, och hur jag ska förklara att jag har 0:- kvar på kontot den 10:e ;)

1 kommentar:

Malin sa...

Han kommer nog inse att den behövs när han ska ut med båda samtidigt. Och när han inser att det inte går så kan du ba "TADAAAAA" och så blir han glad :)